Samsung PL210 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung PL210 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Jannie111 08-04-2012
Geschreven voor: Samsung PL210 zwart

Deze fotocamera is echt een tegenvaller. Is erg traag met foto's maken en maakt een vreemd geluid bij het scherpstellen. Ben ermee terug gegaan en heb toen een andere gekregen. Deze had precies hetzelfde. Uiteindelijk heb ik hem terug weer gebracht en heb mijn geld terug gekregen.

pfpauw 16-06-2011
Geschreven voor: Samsung PL210 zilver

Lekker compact en ligt goed in de hand en past in de broekzak. Foto's zijn perfect. Zit een Auto stand op die het doel van je foto al bepaald dus ver = landschap dichtbij = macro. Laat em wel rustig bepalen en neem de tijd want 'n sneltoestel is het niet. Waarschijnlijk in de serie-stand wel maar die nog niet geprobeerd. Deze zal wel kwaliteit wel doen afnemen (logisch). Filmen in HD = goed duidelijk maar wel een vreter op de micro-HCSD kaart van 8GB (24min max.) (zelf aanschaffen zit er niet bij. De 640x480 voel doet ook goed (1uur24min max.). M.a.w. is dus een uur langer filmen tegen wel een mindere kwaliteit. Zeer tevreden aangezien ik 'n klein wonder wou met alle mogelijkheden en ook nog TOP die 10x optische zoom.